Home » Moerdijk » W.S. Elektrotechniek
W.S. Elektrotechniek uit Moerdijk

W.S. Elektrotechniek

1.5
2 beoordelingen Schrijf een review
Gratis offertes vergelijken Vergelijk offertes en bespaar!

W.S. Elektrotechniek, elektricien in Moerdijk

W.S. Elektrotechniek is een elektricien in Moerdijk in de provincie Noord-Brabant. Het bedrijf is gevestigd op Steenweg 27. W.S. Elektrotechniek is opgericht op 19-06-2015.

W.S. Elektrotechniek is ingeschreven en geverifieerd bij de Kamer van Koophandel. Het bedrijf is bekend onder KvK-nummer 63549611 en de ondernemingsvorm is een Eenmanszaak. De vestiging aan de Steenweg telt 1 werkzaam persoon. Onderstaand vind je meer informatie over deze elektricien als contactgegevens en openingstijden.

Op zoek naar een elektricien bij jou in de buurt? Start nu je gratis offerteaanvraag en je ontvangt spoedig reactie!

Benieuwd naar de prijzen? Vraag gratis offertes aan!

Bedrijfsgegevens

Claim je bedrijf
Bedrijfsnaam
W.S. Elektrotechniek
KvK-nummer
63549611
Vestigingsnummer
32455623
Oprichtingsdatum
19-06-2015
Vestigingsnummer
Hoofdzaak
Aantal werknemers
1 werkzaam persoon
Bedrijfsvorm
Eenmanszaak
SBI omschrijving
Elektrotechnische bouwinstallatie
SBI code 1
4321

Voorbeelden werkzaamheden

elektrawerk herstellen kortsluiting storing verhelpen meterkast aanleggen groepenkast installatie stopcontacten plaatsen computer netwerk aanleggen krachtstroom tuinverlichting service bij storing

Adresgegevens vestigingsadres

Straatnaam
Steenweg
Huisnummer
27
Postcode
4781AL
Plaatsnaam
Moerdijk
Gemeente
Moerdijk
Provincie
Noord-Brabant
Land
NL

Openingstijden

Maandag
08.00 - 17.30
Dinsdag
08.00 - 17.30
Woensdag
08.00 - 17.30
Donderdag
08.00 - 17.30
Vrijdag
08.00 - 17.30
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Externe links

W.S. Elektrotechniek ervaringen

1.5
2 beoordelingen

Onderstaand een overzicht van beoordelingen van W.S. Elektrotechniek. Wat is jouw ervaring met W.S. Elektrotechniek? Laat een beoordeling achter en help andere bezoekers.

Schrijf een review

NIET DOEN. Trap niet in mooie praatjes.

Geplaatst op 6 januari 2021 door Pieters
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

badkamer geplaatst.
– langdurige lekkage (4 maanden). Meerdere keren voor teruggekomen maar niet opgelost.
– kwam vaak niet opdagen zonder bericht. Kwam helemaal niet. Reageerde dan ook erg lullig als je hem hierop aansprak. Of kwam te laat (standaard). Makkelijk een uur of twee uur te laat. Kwam dan 3 uurtjes en was weer weg. Soms ook zonder iets te laten weten. Badkamer zou in een maand gerealiseerd zijn. Uiteindelijk 3 maanden bij de buren gedoucht. Gezin van 6 man. Ondanks belofte dat hij een gezin nooit zonder badkamer zou laten zitten, hij heeft zelf ook een kind dus dat zou hij nooooit doen.
– geen chiffon geplaatst bij wastafel, waar we later achterkwamen toen we ons afvroegen waar die stank toch vandaan kwam! GEEN CHIFFON. Serieus.
-zeer slecht, dik en lelijk afgekit. We hebben alles eruit moeten snijden en zelf opnieuw gedaan.
-Tegels lopen niet mooi door vanuit de hoeken. Kwam volgens hem omdat de tegels niet goed waren.
– voegwerk en tegellijm zat overal, niet netjes afgepoetst.
– radiator lekte, zit scheef en kan je zo van de muur trekken.
– Overlegt niet tot nauwelijks, doet gewoon en dan vreemd kijken als je vraagtekens ergens bij zet.
– afvoer van de wc heeft ook gelekt. Op het aanrecht. Heerlijk.
– heeft uiteindelijk de inloopdouche vervangen door een douchebak ivm de lekkage. Heeft er er, zo lijkt het, van een afstand ingegooid. Daarna lekte het als nooit tevoren. Waren er toen klaar mee.
– hem uiteindelijk een zeer schappelijk bedrag terug laten betalen (400 euro) zodat we het door een oom konden laten maken en deze had het binnen 1 dag dicht.
Waren zo’n 4000 euro kwijt excl tegels, wastafel, toilet en inloopdouche. Bij elkaar was het 7500 euro. Volgens hem heeft hij daarvoor prima werk geleverd.
Als iets niet haalbaar is, zeg het dan gewoon. Achteraf gezien zijn wij veel te goed van vertrouwen geweest en hebben we veel te weinig geld teruggeeïst. We hadden er een zaak van moeten maken. Helaas waren we afhankelijk van hem ivm de aanbetaling. Stom geweest van ons.
Eist een aanbetaling van 50%. Niet doen. zodra er is betaald, stopt hij met rennen.

onbetrouwbaar

Geplaatst op 3 december 2020 door Marianne Verzijl-Kindt
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (2)

Ik heb nog nooit zo’n onbetrouwbaar iemand meegemaakt en hoop het hierna ook nooit meer mee te maken. We gaan hem aanklagen voor het feit, dat hij ons heeft laten zitten met stress, heel veel extra kosten en het zelf moeten oplossen van zijn fouten en afmaken van de badkamer, waar we hem in eerste plaats voor hadden ingehuurd. Wilco is zeer slecht in zijn communicatie, en het goed hanteren van een waterpas en een rolmaat. Daarnaast verplaatst hij zich heel moeilijk in de klant en vind alles vooral voor zichzelf allemaal heel vervelend. Alleen gaat hij voorbij aan het feit dat HIJ het veroorzaakt en het ons door HEM wordt aangedaan.

Vergelijk meerdere elektriciens en bespaar.

Gratis elektricien offertes vergelijken?

Door offertes te vergelijken bespaar je tot wel 40% op de kostprijs!

Start gratis offerteaanvraag